Predmet i Svrha Poziva
Predmet Poziva: Ovim Pozivom će se poticati projekti razvoja inovacija novoosnovanih poduzeća do 60 mjeseci starosti, koji su u sklopu identificiranih tematskih prioritetnih područja S3. Podržani projekti, uključivat će pripremu za lansiranje i komercijalizaciju proizvoda koji su novi na tržištu, s naglaskom na znatno poboljšanje u komercijalizaciji proizvoda uključujući zaštitu intelektualnog vlasništva. Tehnološka zrelost predmeta projekta treba biti izvan faze dokazivanja koncepta, odnosno u trenutku predaje projektnog prijedloga treba biti u TRL 5-8.
Svrha (cilj) Poziva: Potaknuti rast novoosnovanih poduzeća koja razvijaju inovativne proizvode u sklopu identificiranih tematskih prioritetnih područja S3, bazirane na znanju ili visokim tehnologijama, te budući razvoj i komercijalizaciju proizvoda i povećanje spremnosti poduzeća za investicije.
Prihvatljive aktivnosti
Prihvatljive aktivnosti koje se mogu financirati u okviru ovog Poziva su razvoju inovativnih proizvoda u sklopu identificiranih tematskih prioritetnih područja S3 koji se u trenutku predaje projektnog prijedloga nalaze u TRL 5 – TRL 8 te koji su novost na tržištu:
1) Razvoj inovativnog proizvoda
• Daljnji razvoj tehnološke spremnosti proizvoda, uključujući testiranje, demonstraciju i ugradnju testnih rezultata u završni proizvod te optimizaciju,
• Prijenos tržišno primjenjivih tehnoloških rješenja, znanja i iskustava (transfer znanja i tehnologije) uključujući povezane savjetodavne usluge i osposobljavanje djelatnika,
• Revizija studije izvedivosti,
• Dizajn proizvoda s ciljem prilagodbe proizvoda zahtjevima tržišta,
• Zaštita i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanje prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom.
• Priprema proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija.
2) Priprema lansiranja proizvoda koja se provodi zajedno s aktivnosti Razvoj inovativnog proizvoda
• Izrada marketinškog plana i reviziju poslovnog i marketinškog plana,
• Istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju,
• Verifikacija analize tržišta i/ili tržišne potrebe,
• Prilagodba korisničkim potrebama (može uključivati i certifikaciju, standardizaciju ili skaliranje sustava povezanima sa svrhom projekta)
• Operativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda na tržište (može uključivati izradu internetskih stranica i oglašavanje),
• Pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja (može uključivati i sudjelovanje na relevantnim sajmovima i B2B sastancima povezanima sa svrhom projekta).
Prihvatljivi prijavitelji i Budžet
Prijavitelj mora biti neuvršteni novoosnovani MSP do 60 mjeseci nakon registracije, pod uvjetom da ispunjava sljedeće uvjete:
(a) da nije preuzelo djelatnost drugog poduzeća;
(b) da još nije raspodijelilo dobit;
(c) nije osnovano spajanjem ili podjelom.
Novoosnovani MSP-ovi su oni koji su osnovani najviše 60 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga i ne odnosi se na postojeća poduzeća koja će se zatvoriti i ponovno otvoriti ili na ona koja su nastala spajanjem ili podjelom.
Budžet
Max: 140.000,00 EUR
Min: 30.000,00 EUR
Maksimalni intenzitet potpore prihvatljivim prijaviteljima iznosi do 85 % prihvatljivih troškova
ROKOVI
Projektne prijedloge u okviru Poziva potencijalni prijavitelji moći će podnositi od 10. ožujka 2025. u 11:00 sati do 28. travnja 2025. u 11:00 sati.