Cilj natječaja
Predmet Poziva: Pozivom će se osigurati pružanje podrške MSP-ovima u procesu njihove digitalne tranzicije, prema nišama više dodane vrijednosti regionalnog gospodarstva Jadranske, Panonske i Sjeverne Hrvatske, pritom doprinoseći horizontalno S3 viziji i transformacijskim ciljevima S3 tematskih prioritetnih područja.
Svrha Poziva: Ulaganja u digitalna tehnološka rješenja, opremu i sustave te vještine MSP-ova, a posebno poduzetnika početnika, s ciljem modernizacije proizvodnih procesa, značajnog unapređenja modela poslovanja ili razvoja usluga.
Prihvatljive aktivnosti i Prihvatljivi prijavitelji
PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI
- MSP-i uključujući novoosnovana poduzeća koji na dan objave Poziva ima registrirano sjedište ili podružnicu u Panonskoj, Jadranskoj ili Sjevernoj Hrvatskoj.
- Za potrebe ovog Poziva, novoosnovana poduzeća su poduzeća osnovana najviše 36 mjeseci prije dana podnošenja projektnog prijedloga.
PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI:
- Uvođenje digitalnih rješenja u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja što uključuje:
- Izradu/razvoj/nabavu digitalnih rješenja i tehnologija novih za poduzeće sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja
- Implementaciju i integraciju digitalnih rješenja i tehnologija u postojeće ili nove informatičko-komunikacije sustave sa ciljem inovacije procesa i/ili organizacije poslovanja
- Savjetodavne usluge povezane sa uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
Budžet i intenzitet potpore
Budžet:
Ukupna alokacija Poziva: 30.000.000,00 EUR
MIN: 30.000 EUR
MAX: 120.000 EUR
Intenziteti potpore za MSP:
Intenzitet potpore
|
Veličina poduzeća
|
Do 50 % prihvatljivih troškova
|
Srednja poduzeća
|
Do 65 % prihvatljivih troškova
|
Mala poduzeća
|
Do 80 % prihvatljivih troškova
|
Mikro poduzeća
|
Intenzitet potpore za MSP-e START UPE (do 36mj. statosti)
Intenzitet potpore
|
Veličina novoosnovanog poduzeća
|
Do 55 % prihvatljivih troškova
|
Srednja poduzeća
|
Do 70 % prihvatljivih troškova
|
Mala poduzeća
|
Do 85 % prihvatljivih troškova
|
Mikro poduzeća
|
Prihvatljivi troškovi
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 1.: Uvođenje (nabava i implementacija) digitalnih tehnoloških rješenja, opreme i sustava u proizvodne i/ili poslovne procese poduzeća , uključujući ulaganja u komplementarne vještine zaposlenika
- troškovi nabave standardnih i softvera dizajniranih po mjeri za potrebe korisnika (uključujući i njegovo instaliranje)
- troškovi za licence za nabavu ili nadogradnju softvera (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi korištenja usluga računarstva u oblaku (nabava u razdoblju od najviše od dana nabave usluge do kraja razdoblja provedbe projekta)
- troškovi nabave aplikativnih mrežnih rješenja i licenci (trajne ili najam od najviše od dana nabave do kraja trajanja provedbe projekta)
- troškovi nabave i stavljanja u rad računalne opreme (hardware), isključivo za potrebe provedbe projektnih aktivnosti
- edukacija zaposlenika povezana s nabavom digitalnih rješenja i tehnologija, kao dio isporuke usluge do najviše 10% vrijednosti projekta
Prihvatljivi troškovi u okviru aktivnosti 2.: Savjetodavne usluge povezane s uvođenjem ili upotrebom digitalnih rješenja i tehnologija, uključujući izradu digitalnih strategija poduzeća
- usluge izrade planova i strategija digitalizacije poduzeća, planova za učinkovitije korištenje resursa, automatizaciju procesa i organizaciju poslovanja i sl. (prihvatljivo do najvišeg iznosa troška od 2.000 eura).
Neizravni troškovi po fiksnoj stopi do visine od 5 % prihvatljivih izravnih troškova projekta - troškove uredskog prostora (najam prostora, režijski troškovi: grijanje/hlađenje, struja, voda, čišćenje, odvoz otpada, telekomunikacije, i sl. te troškove održavanja uredskih prostora za potrebe provedbe Projekta
Poziv se očekuje u 1Q 2025.