Predmet i Svrha Poziva
Predmet Poziva:
Jačanje međunarodne konkurentnosti MSP-ova olakšavanjem sudjelovanja na međunarodnim sajmovima s ciljem predstavljanja njihovih proizvoda/usluga međunarodnoj poslovnoj zajednici u inozemstvu i uvođenja proizvoda na novo, inozemno tržište te povećanja mogućnosti poslovne suradnje s inozemnim partnerima.
Svrha Poziva:
Povećati sposobnost MSP-ova za sudjelovanje na globalnim tržištima te pridonijeti povećanju udjela MSP-ova u ukupnom izvozu roba i usluga poboljšanjem uvjeta za njihov rad u međunarodnom okruženju.
Prihvatljive aktivnosti
- NASTUP NA SAJMU - Nastup na sajmu na kojem prijavitelj sudjeluje kao izlagač, a koji je vezan s Tematskim prioritetnim područjima kako su definirani Strategijom pametne specijalizacije S3 (TPP) koji je upisan u baze www.auma.de .
Nastup na sajmu uključuje:
· sudjelovanje na međunarodnom sajmu
· najam izložbenog prostora
· postavljanje, uređenje, opremanje i pripreme štanda s potrebnim priključcima
· najam opreme (ICT oprema, ugostiteljska oprema, projektor i sl.)
· upis u katalog izlagača
· izrada promotivnog materijala za nastup na sajmu
· angažiranje prevoditelja za vrijeme trajanja sajma
· prijevoz zaposlenika i opreme/izložaka
· isplata dnevnica zaposlenika
· najam smještaja za zaposlenike
· aktivnosti promidžbe i vidljivosti projekta
Prihvatljivi prijavitelji, budžet i sufinanciranje
Prihvatljivi prijavitelji: MSP-i.
Budžet i intenzitet potpore:
Ukupan raspoloživi iznos bespovratnih sredstava
|
Minimalni iznos potpore
|
Maksimalni iznos potpore
|
25.000.000,00 EUR
|
6.000,00 EUR
|
60.000,00 EUR
|
Prijavitelj po projektnom prijedlogu može prijaviti sudjelovanje na 2 međunarodna sajma.
Intenzitet potpore:
Veličina poduzetnika
|
Intenzitet potpore
|
Mikro i malo poduzeće
|
◊ do 75 % prihvatljivih troškova
|
Srednje poduzeće
|
◊ do 60 % prihvatljivih troškova
|
Prihvatljivi troškovi
Prihvatljivi izravni troškovi u okviru aktivnosti nastup na sajmu uključuju:
· kotizacije za nastup na sajmu ( prihvatljivi od 05. prosinca 2024.)
· najam izložbenog prostora (najam neopremljenog izložbenog prostora ili najam izložbenog prostora sa tipskim štandom)
· postavljanje, uređenje, opremanje i pripreme štanda s potrebnim priključcima (uključujući troškove postavljanja i rastavljanja štanda, troškove čišćenja, troškove priključka električne energije, vode, interneta i sl.)
· najam opreme (ICT oprema, ugostiteljska oprema, projektor i sl.)
· upis u katalog izlagača
· promotivni materijali za nastup na sajmu
· prevoditelj za vrijeme trajanja sajma.
Neizravni troškovi nastali izravno kao posljedica provedbe projekta kod prijavitelja izračunavaju se po fiksnoj stopi do visine od 7% iznosa ukupne vrijednosti prihvatljivih izravnih troškova projekta.
Neizravni troškovi uključuju:
· putne troškove - prijevoz zaposlenika i opreme/izložaka;
· dnevnice zaposlenika - po odobrenom danu sudjelovanja na sajmu, najviše za broj dana trajanja sajma + 3 (npr. ako sajam traje sedam dana prihvatljiv je trošak od najviše 10 dnevnica po zaposleniku/ po sajmu)
· smještaj - najviše za broj dana trajanja sajma + 3 (npr. ako sajam traje sedam dana prihvatljiv je trošak od najviše 10 noćenja po zaposleniku/po sajmu) u objektu do uključivo 4 zvjezdice
· troškove promidžbe i vidljivosti projekta;
Objava natječaja očekuje se u 2mj/2025. godine.